Translate

onsdag 19 juni 2013

Tränat som en galning ;)

Tiden bara försvinner från mig, kan inte tro att det är sommar redan. Som man har längtat hela året. Träningen har det gått riktigt bra med men har glömt att skriva upp. Har anmält mig till midnattsloppet som är 10km!! Herregud, trodde inte att det skulle hända. Det känns riktigt motiverande att sätta ett mål som jag måste kämpa för och som jag för ett år sedan trodde var helt omöjligt. Här kommer träningen som jag kommer ihåg.
Bodycombat, bodycombat, Zumba, Zumba, Zumba, MRL, MRL, springa 30min, springa 30min, springa 40min, Indoor walking.

2650+ 60+60+60+60+75+ 90+60+30+30+40+45= 3260!!

Oj oj oj jag börjar närma mig insamlingen, behöver utmaning!! Skänk pengar bidra till att förbättra någons liv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar