Translate

torsdag 9 augusti 2012

fler msk att tacka! :)

Tusen tack till:

1. min kära kollega och vän Tina som har skänkt 500kr!! och inte nog med det så har hon även gjort en egen utmaning att fortsätta skänka 100 kr för varje kilo som hon lyckas gå ner i vikt! Wow jag är imponerad! Hade aldrig räknat med att det skulle bli en sådan effekt. Kanske lyckas jag övertala henne att göra en egen insamling till valfri organisation ;)

2, tack till mina kära grannar Lotta och Tony, (200kr!!! woooow)  som får mig att känna mig extra glad då de skänker min kropps hälsa en liten extra tanke oxå :) Det är en lyx att ha folk omkring sig som bryr sig och som stödjer det man tror på, jag uppskattar er och detta mer än ni anar.

3. slutligen tack till min underbara mamma som jag älskar mer än allt annat på jorden. Du är mitt allt, min styrka när jag är svag, min klapp på axeln när jag är ledsen, mina motivationsord när jag känner mig vilsen och min oändliga kärlek i allt jag gör. Utan dig hade jag inte varit den jag är. TACK för att du än en gång stödjer ett av mina galna projekt och för att du har lärt mig att drömmar är till för att förverkliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar