Translate

onsdag 15 augusti 2012

Motivation?

Idag känns motivationen lite halvseg, kanske för att jag är lite trött och hellre hade sovit än gått upp tidigt för att promenera eller för att det ibland känns svårt att hinna med alla måsten när man jobbar heltid. Igår var det underbart väder och jag struntade i gymmet och hoppade i utomhuspoolen och simmade istället :) bästa valet! Vattnet var så skönt och det är jobbigare att simma än det ser ut. Har struntat i att räkna promenaderna med hunden för det var lite för lätt, på så sätt blir det verkligen träning på gymmet som ska räknas in. Träningen är jag nöjd med men nu måste jag ta tag i dieten lite mer så jag kan sätta in mina första 200kr till insamlingen. Motivation hoppas jag hittar dig under min morgonpromenad! :)
510 + 30 (simning 30min) = 540kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar