Translate

söndag 3 mars 2013

Kampen fortsätter

Har skaffat mig gratis gym en månad för att prova på ett nytt ställe, många vänner tränar där så det är skoj att träna ihop med någon. Februari månad var ingen bra månad på grund av alla virus som sprider sig på jobbet bland alla barnen men nu är jag igång med träningen igen! Har varit på både Zumba och indoor walking denna veckan :) snart närmar sig vårruset och i år ska jag springa eller ja jogga hela rundan är det tänkt. Kosten har jag varit jätteduktig med och känner mig positiv med mina mål. Nu behöver jag komma igång med insamlingen igen som har legat på is lite. Ska komma ikapp med träningen så att jag visar att jag är allvarlig med detta. Idag tittade solen fram och det var vår i luften, konstigt hur det påverkar ens humör och jag kan inte sluta sjunga oh happy day!!

1750 + 60 + 45 = 1855kr!! Woohoo

1 kommentar:

  1. Pusssss till dig!!
    Ditt inre solsken känns ända till Chile :)
    <3

    SvaraRadera