Translate

tisdag 14 maj 2013

Vårruset!

Igår var det dags för vårruset och jag var lite nervös innan för jag hade lovat mig själv att jag skulle springa den här gången istället för att gå och jag har inte förberett mig alls inför det genom att jogga ute nått. Jag hade min kollega med mig och vi sa att vi skulle jogga runt så mycket vi kunde och tack vare henne så sprang jag runt på 30min vilket var mycket bättre än jag trodde!!! Jag är så Stolt över det resultatet :) helt röd i ansiktet, andfådd och dyngsur så kutade jag in i målet. Utöver det så har jag tränat 90min MRL, 60min Zumba med mamma och 45 min indoor walking. Grymt jobbigt men effektivt. Då landar vi på:

2425 + 90+ 45+ 60+ 30= 2650! Grymt bra

Kanske man ska satsa på midnattsloppet i aug nu? 1 mil hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar